
Tiense Suiker
Tiense Suiker steekt in het nieuw (behalve één iconische verpakking)
De verpakkingen van het Tiense Suiker-gamma ondergaan een totale metamorfose. De suikerbiet wordt op de nieuwe verpakking grafisch afgebeeld als kloppend hart. “Onze bieten zijn dan ook het hart van dit bedrijf”, zegt Anna Pietraszek, marketing manager bij Tiense Suiker. “De Belgische vlag op de voorkant en extra uitleg op de achterzijde moeten het lokale aspect en de nauwe band met de landbouwers extra benadrukken.”

Tiense Suiker verloot een bezoek aan de fabriek
De suikerfabriek lanceert een wedstrijd op Instagram voor een privé en exclusieve rondleiding voor de winnaar, met gezin of vriendengroep.

Tiense Suiker voert wissel door aan top
De afgelopen 2 jaar hebben ruim 400 biettelers er de brui aan gegeven. Momenteel zijn nog 7.000 biettelers actief in de sector.

Südsucker heeft goed nieuws voor Tiense Suiker
Vijf fabrieken, twee in Duitsland en Frankrijk en een in Polen, moeten de deuren sluiten.
