StarMeal vernieuwt Foodmaker-concept

SM_150109_001-25

Sinds kort is StarMeal uit Westerlo voor 100% eigenaar van de zeven Foodmaker-vestigingen in België. Als eerste is het filiaal aan de Guldenvlieslaan in Brussel volledig gerestyled. De bedoeling is dat nu de andere volgen.

StarMeal is al jarenlang de vaste leverancier van gezonde en originele slaatjes aan tal van supermarkten. Sinds kort stapt het bedrijf met een vernieuwd Foodmaker-concept ook rechtstreeks naar de gezondheidsbewuste consument. Dat gebeurt met een nieuw logo, een nieuwe locatie en tal van nieuwe maaltijden en producten.

Bewuste klemtonen
Zaakvoerder Lieven Vanlommel legt bewuste klemtonen: “Mayonaise is er bij Foodmaker nooit bij, gewoon omdat je dan alleen nog maar de saus proeft terwijl kraakverse groenten zoveel lekkerder zijn. Daarom zoeten we bijvoorbeeld ook nooit met geraffineerde suikers maar alleen met natuurhoning. Het is in de details.” In de Foodmaker-vestigingen kan je ter plaatse eten of de gerechten meenemen in een handige verpakking. Bij de aankleding van het interieur werd gebruik gemaakt van duurzame materialen zoals bamboe en ook de verpakking is biologisch afbreekbaar.

Moederbedrijf StarMeal is uitgegroeid tot een van de grootste spelers op de Belgische retailmarkt. Zo levert het merk slaatjes aan winkels en warenhuizen over heel België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.