Jo Peters van Deusjevoo in Genk blijft in de actualiteit. Samen met radiozender Joe FM pakt hij uit met een fameuze stunt. Bedrijven die momenteel het meest wansmakelijke en deprimerende hoekje hebben waar medewerkers moeten lunchen, kunnen een ‘make-over’ winnen van 10.000 euro.
De plek waar medewerkers hun boterhammen moeten opeten, een spaghetti van gisteren kunnen opwarmen of een kopje koffie kunnen vinden, is in veel bedrijven niet het meest sexy hoekje. De slachtoffers zouden liever hun kruimels over hun toetsenbord morsen dan hun lunchpauze in een deprimerend kot door te brengen.
To the rescue: Jo Peters van Deusjevoo. Hij heeft een ludieke actie bedacht waarbij het meest wansmakelijke lunchlokaal kan gepimpt worden voor een bedrag van 10.000 euro. Samen met radiozender Joe FM gaat de Genkse interieurinrichter ( inschrijven tot en met 20/10) op zoek naar het meest aftandse kot…
“Onze missie is de wereld mooier te maken met een blij design”, stelt Jo Peters. “We willen spraakmakende interieurs maken die mensen inspireren. De werkende mens brengt gemiddeld zo’n 90.000 uren van zijn leven door op de werkvloer. Dus waarom zouden we onze kostbare tijd verknoeien in een smakeloze, trieste omgeving? We weten dat kleurrijke ruimtes de mensen een drive en goesting geven. Dat willen we met deze stunt -letterlijk- in de verf zetten ter gelegenheid van ons 20-jarig bestaan.”