Alexander Talpe Alexander Talpe

e5 mode Sint-Niklaas opent de deuren na grondige make-over

SINT-NIKLAAS – De winkel van e5-mode in Sint-Niklaas kreeg een make-over. Het filiaal heropende op vrijdag 23 augustus met een nieuwe look, maar ook een uitgebreid aanbod aan merken en producten. De make-over past in het vernieuwingstraject van een hele reeks e5-modewinkels, dat in 2018 van start ging.

De e5-winkel in Sint-Niklaas steekt sinds vrijdag in een nieuw jasje. De make-over past in het vernieuwingstraject van een hele reeks e5-winkels dat van start ging in 2018. Klanten mogen zich verwachten aan een aantal opmerkelijke veranderingen om hun winkelbeleving nog aangenamer te maken. Zo krijgt de winkel een nieuwe look en feel. Qua kleurenpalet en interieurelementen, maar ook op vlak van indeling.

 Een optimale winkelbeleving

“De kleding zal terug te vinden zijn per cluster”, zegt Alexander Talpe, CEO van e5 mode. “De schikking gebeurt dus bijvoorbeeld niet op basis van leeftijd of de tegenstelling ‘casual versus gekleed’. De winkel wordt ingedeeld volgens verschillende stijlen of ‘lifestyles’. Zo kunnen klanten het aanbod makkelijker lezen en sneller hun favoriete kleding terugvinden. De stijlgroepen zijn er zowel in het mannen- als in het vrouwenaanbod.”

e5 vergroot ook het productgamma in Sint-Niklaas. Zo zullen er nog meer accessoires gekocht kunnen worden. Bovendien breidt het aantal merken uit. Die verrijking van het merkenaanbod voert e5 mode eveneens door in 14 andere e5-winkels.

Totaalconcept

“Deze make-over gaat over veel meer dan enkel de winkelinfrastructuur”, zegt Talpe. “Het volledige concept van e5 evolueert in een frissere, modernere richting. Onze klanten staan daarbij centraal. Ze moeten zich op hun gemak voelen in hun e5-winkel. Dankzij de nieuwe clusters vinden ze snel hun weg naar een outfit die hen op het lijf geschreven is. En dat in een mooi en aangenaam interieur met aandacht voor comfort.”