Schermafbeelding 2020-08-28 om 11.06.17

Lightspeed lanceert online oplossing om horecazaken door coronacrisis te loodsen

Gent - Terwijl restaurants zich aanpassen aan de veranderende regelgeving, lanceert Lightspeed eCom voor Restaurant. Het nieuwe Bon Appetit-thema is speciaal ontworpen om Lightspeed Restaurant-gebruikers een naadloze transitie te bieden naar online en zo nieuwe omzetkanalen te integreren die op de lange termijn voor groei kunnen zorgen. Horeca-ondernemers beseffen dat om te blijven groeien, ze hun vakgebied opnieuw uit zullen moeten vinden en Lightspeed wil hen hierbij helpen. 

Ondernemers die gebruik maken van Lightspeed Restaurant en daarnaast het Bon Appetit eCom template implementeren, kunnen zich vlotter aanpassen aan het ‘nieuwe normaal’ én eenvoudig maaltijdbezorging en afhalen aanbieden. Het makkelijk implementeerbare en aanpasbare thema beschikt over functies die helpen bij het behouden van klantrelaties en bereidt iedere onderneming voor op de toekomst.

Zo kan je met Lightspeed eCom voor Restaurant digitale menu's integreren met QR-codes, ambachtelijke producten presenteren, een samengestelde selectie van verse producten verkopen en nog veel meer. Gasten kunnen makkelijk online bestellen door de integratie met maaltijdbezorgpartners, zoals Deliveroo, UberEats en Thuisbezorgd. Ten slotte wordt de online community versterkt door inspiratie, informatie en updates te delen via de Instagram-feed op de website.

“COVID-19 heeft de horeca-industrie voor altijd veranderd, en als technologiebedrijf is het onze verantwoordelijkheid om oplossingen te bieden die de industrie in deze ongekende tijden verder helpen”, aldus Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. “Onze ‘eCom voor Restaurant’-oplossing biedt horeca-ondernemers de juiste tools om zich online zichtbaar te maken, daarmee hun inkomsten te verhogen, en een online hub voor gasten te faciliteren.”