thumbnail_Infuus_01_Cover_

ZORG Magazine lanceert gloednieuw initiatief voor zorgprofessionals

SINT-DENIJS-WESTREM - Mediahuis ZORG Magazine lanceert op 17 februari de gloednieuwe krant INFUUS. Deze ‘gazet voor de zorg’ brengt straffe verhalen van, voor en door zorgprofessionals.

Naast de primaire doelgroep van leidinggevenden in de zorg, richt ZORG Magazine zich met deze krant naar het bredere publiek van zorgprofessionals. Dit zijn verpleeg- en zorgkundigen, maar ook artsen, kinesisten, psychologen, ergotherapeuten, zorgmanagers, logopedisten, … Kortom iedereen die bezig is met zorg.

De insteek van INFUUS is om alle mensen op de werkvloer in de zorgsector tijdens de koffiepauze, de lunch, op de bus of ’s avonds in de zetel even te laten ontspannen, iets bij te leren, eens te laten lachen en vooral te inspireren.

“INFUUS inspireert, enthousiasmeert, relativeert, emotioneert, verrast en neemt het leven zeker en vast niet altijd te serieus!”, vat Evelien Van Hyfte, Operational Director van ZORG Magazine, samen.

Digitaal

INFUUS wordt 6 x per jaar uitgegeven en heeft een oplage van 20.000 exemplaren per editie. Naast de 6 papieren edities zal er ook een maandelijkse INFUUS e-nieuwsbrief verstuurd worden en kan u zich laten inspireren op www.infuus.be. Ook via de social media (Instagram, Facebook en LinkedIn) zal de online community verder geïnspireerd worden.

Duurzaamheid

Deze krant draagt het label “Milieuvriendelijk drukwerk” en wordt waterloos gedrukt op gerecycleerd papier en wordt verstuurd met een recycleerbare blister errond.

“Elke INFUUS bestaat uit onder de laatste nieuwtjes uit de zorgsector, interessante en praktijkgerichte tips & tricks rond bepaalde thema’s zoals mentaal & fysiek welzijn, opleiding, innovatie, … Warme, inspirerende verhalen uit de zorg, een bewoner of patiënt aan het woord, vacatures voor zorgprofessionals, … “, vertelt Evelien Van Hyfte. “Maar zorgprofessionals kunnen ook een collega in de ‘chocolaatjes’ zetten en we bieden een blik achter de schermen van zorgprofessionals op social media. Dit alles afgewisseld met columns, WIN-acties, gezonde recepten, woordzoekers en nog veel meer.”