Amplo zoekt 600 stagehands en technici
LEUVEN/BRUSSEL - Amplo, specialist in de uitzendsector voor de eventbusiness, zoekt 600 stagehands en technici. Amplo heeft onder andere een… Lees meer
HERENT – Het Genkse Marketing technologiebedrijf Dignify, een van de 5 stuwende krachten achter de groep Customer Collective uit Diegem, neemt het Winkselse (Herent) Longtale over. Met Longtale breidt Dignify zijn ervaren team van marketing technologie specialisten uit en versterkt het zijn aanbod en marktpositie.
Marketing technologie draait rond relevante klantervaringen: klanten verwachten de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal. Net als Dignify is Longtale uit Winksele een specialist in de implementatie van tools en platformen voor marketing automatisatie, waaronder Selligent en Salesforce Marketing Cloud.
Met de overname van Longtale haalt Dignify meer van die specifieke kennis in huis. “Door Longtale en Dignify samen te brengen, bouwen we binnen Customer Collective het meest ervaren team, met 100% focus op marketing technologie”, vertelt Jan Teerlinck, Managing Partner van Longtale.
Marketing Automation 2.0
Naast technische implementaties helpt Dignify bedrijven met de selectie van de juiste tools, de creatie van een breed draagvlak binnen een organisatie en de uitvoering van een implementatiestrategie in functie van de noden van de eindklant. Daar is door de snelle evolutie van het ecosysteem van marketing technologieën groeiende vraag naar. “Samen met Longtale zetten we onze ambitie verder om internationale B2B en B2C
bedrijven te laten groeien naar Marketing Automation 2.0. Dat doen we door marketing technologie beter én slimmer in te zetten”, vertelt Marco Piombo, Managing Director van Dignify.
Customer Collective
Customer Collective, de groep achter Dignify en zusterbedrijven The House of Marketing, Upthrust, Grava, Fightclub en addData, verenigt verschillende expertisedomeinen die nodig zijn om klanten aan te trekken
en te behouden: technologie, strategie, digital, branding & performance en data. De groep brengt complementaire profielen samen in multidisciplinaire teams, wat in het huidige competitieve landschap een voorwaarde is om business impact te genereren.
LEUVEN/BRUSSEL - Amplo, specialist in de uitzendsector voor de eventbusiness, zoekt 600 stagehands en technici. Amplo heeft onder andere een… Lees meer
TREMELO/ZANDHOVEN - Het Tremelose printingbedrijf Imprinted heeft de Zandhovense concullega's van Sign Up overgenomen. Lees meer
LEUVEN - Communicatiebureau/merkenbouwer Boondoggle uit Leuven heeft 3 nieuwe directeurs op de payroll. Het bedrijf meldt ook een interne promotie. Lees meer
Het zijn twee moeilijke jaren geweest voor alle bedrijven en ook nu zijn de naweeën van de coronapandemie nog niet… Lees meer
LEUVEN/HERENT - Gevestigde fietsspecialisten Cool Electro Cycles, Velodome en Bicyclic breiden het gezamenlijk netwerk onder de nieuwe merknaam "Raida" uit… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen