BOA

BOA investeert fors in touchwalls

LAUWE – Communicatie- en marketingbureau BOA van zaakvoerder Patrick Hanssens, pakt sinds kort uit met een nieuwe en voor ons land nog unieke ‘communicatietool’ uit: levensgrote touchwalls ‘made in China’. De toepassingen zijn meervoudig.

Patrick Hanssens bestudeerde twee jaar de toestellen van gemakkelijk twee meter groot, die er uit zien als een recht opstaande I-Phone. “We lieten ze fabriceren in China maar wel volgens onze wensen”, aldus Hanssens. “Het doorloopproces heeft tijd en energie gevergd maar het eindresultaat mag er zijn. We hebben een unique selling proposition voor de Belgische markt. Vooral de touchfunctie maakt het verschil.”

De toestellen zijn enkel bestemd voor binnen gebruik en werken met een touch bediening. De toepassingen zijn meervoudig. “De touchwalls kunnen dienen als ondersteunende communicatietool op beurzen of in de retail”, aldus sales manager Frederik Vanpevenaeyge. “Je moet het zo zien: bedrijven kunnen op een beurs of in hun eigen showroom niet alle producten tonen die ze in huis hebben. Via de touchwall kan dat wel, levensecht en met een beeldkwaliteit die uitzonderlijk is. Idem dito voor winkels: je kan niet alles uitstallen wat je in voorraad hebt. Opnieuw kan alles perfect gevisualiseerd worden voor de klant. De touchwalls kunnen zelfs een receptioniste in een bedrijf vervangen. “

De touchwalls kunnen gekocht worden (3.300 euro) of gehuurd (150 euro per dag voor de eerste week, daarna zakt de prijs). BOA kocht vijftig exemplaren aan in China. De toestellen worden geleverd in hard cover vliegtuigbacks. Niet de minste West-Vlaamse bedrijven kwamen al in Lauwe langs. “De belangstelling voor ons nieuwe product is groot”, aldus Patrick Hanssens. “Finaal kunnen deze instrumenten ook een onderdeel zijn van een communicatie- en marketingpoltiek van een bedrijf.”