Haesen hangt (voorlopig) slot op Hasseltse foodhall
Markeat, het nieuwe horecaconcept in de Hasseltse binnenstad dat bestaat uit een verzameling van uiteenlopende eetkramen, gaat voor enkele maanden… Lees meer
Jeannette Claes van cosmeticagroothandel Axelle heeft samen met haar zoon Christophe, het gekende schoonheidsinstituut Carbon Sense in Genk overgenomen van Different Hotels (Peter Geurden). Claes richtte zich met Axelle als sinds 1993 op de toelevering van cosmetica en verzorgingsproducten. Nu voelde zij de kriebels om zelf met een instituut van start te gaan. “We gaven daarbij vooral advies over producten tegen anti-aging en over andere manieren om de natuur een handje te helpen,” vertelt Jeannette Claes. “Met de overname van Carbon Sense grijpen we nu de kans op een nieuwe uitdaging, die we zeker met dezelfde begeestering zullen aanpakken. We willen het schoonheidsinstituut van de toekomst zijn, wat een permanente bijscholing van onze mensen en flinke investeringen vergt…”
Markeat, het nieuwe horecaconcept in de Hasseltse binnenstad dat bestaat uit een verzameling van uiteenlopende eetkramen, gaat voor enkele maanden… Lees meer
Het was daar nogal een slagveld aan de keukentafel ten huize Peeters-Van Zon. Nand Peeters, 22-jarige zoon van Marion Van… Lees meer
Raf Vanmechelen, in heel Limburg maar vooral in Sint-Truiden gekend als voormalig journalist van Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen