annelies van gaever

Start-up van Annelies groeit als opgeklopt badschuim

Annelies Van Gaever heeft bij het grote publiek al 60.000 euro opgehaald om haar nieuwe bedrijf 4allseasons van de grond te krijgen. Talrijke investeerders geloven rotsvast in het concept waarmee Annelies douche- en badproducten voor kinderen op de markt wil brengen.

"Het was altijd trekken en sleuren om mijn kinderen in bad te krijgen", vertelt Annelies Van Gaever. "Daarom ben ik gaan nadenken over trucjes om het douche- of badmoment voor hen veel leuker en voor mij veel makkelijker te maken. Ik heb aan de kinderen zelf gevraagd wat er zoal populair is in hun wereld, en zo ben ik thema’s als eenhoorns en zeemeerminnen gekomen.”

Het bedrijf, 4allseasons genaamd, heeft intussen al 30 producten in het aanbod. Kinderen vanaf 3 jaar kunnen aan de slag met douchegel, badschuim, deodorant, enzovoort. Zaakvoerder Annelies heeft voor de verkoop een webshop opgezet, zo'n 100 fysieke verdeelpunten gevonden bij andere retailers, én in Hasselt zelf een pop-up store geopend (als winnaar van een actie om een winkel te winnen...). Om verder te kunnen groeien, wil Annelies het aanbod uitbreiden (met onder meer handdoeken, spiegels en haarborstels) en zelfs over de grenzen gaan verkopen. Voor de financiering hiervan werd via het platform WinWinner een campagne voor crowdlending opgezet. Die heeft op 10 dagen tijd al 60.000 euro opgeleverd. Een gigantisch succes. Daarmee is het bijna zeker dat het maximale resultaat van 100.000 euro voor de deadline op 26 maart zal gehaald worden.