BP6B5175 (1)

INNO heropent vernieuwde winkel in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS - De INNO department store in het Waasland Shopping Center is compleet vernieuwd. Bedoeling is dat de klanten zich in de sfeervol gerestylede winkel meteen thuis voelen. Ze vinden er bovendien een uitgebreide home-afdeling, met veel meer keuze aan keukenaccessoires dan voorheen.

INNO implementeert dit jaar een nieuwe strategie om hét Belgische omnichannel-warenhuis van de toekomst te worden. Het bedrijf is vast van plan om versterkt uit de coronacrisis te komen met zijn 16 department stores en de online marketplace inno.be.

INNO stelt drie volledig heringerichte winkels voor, onder andere in Waasland Shopping Center. “We vinden de department store helemaal opnieuw uit en maken van INNO een fascinerende place to be voor het Belgische publiek. INNO wordt een inspirerende omgeving die alle zintuigen prikkelt”, aldus Armin Devender, CEO INNO.

 

Thuisgevoel met oog voor details

Met de terugkeer naar de naam die de Belgen altijd bleven gebruiken, en de toegankelijke visual identity die in het voorjaar al geïntroduceerd werd, creëert INNO een thuisgevoel voor zijn klanten. Dit herken je nu ook in de inrichting van de winkels.

“Wie onze vernieuwde department store binnenstapt, voelt direct de positieve vibe van het inspirerende interieur. Natuurlijke warmte en gezelligheid zijn overal voelbaar door het royale gebruik van nieuwe houten meubelen, houten bekleding aan de kassa’s, en zithoeken met tapijt en fauteuils”, zegt Kaat Van Steelant, Store Manager INNO Waasland. “De winkelarchitectuur zet in op een uitnodigend grondplan, met diverse werelden. Behangpapier, tv screens, quotes op muren en deuren, designverlichting en focuspunten verspreid over de hele winkel maken dat er overal wel wat te beleven valt.”

INNO op Waaslandse leest geschoeid

De nieuwe INNO-logo’s vallen meteen op voor shoppers die Waasland Shopping Center bezoeken. Ook de etalages van INNO, binnen in het winkelcentrum, zitten helemaal in de nieuwe look.

Binnen krijgt elke afdeling van de department store een eigen karakter. “We brengen meer emotie en warmte in de winkels. Shoppers moeten zich goed voelen bij ons. We verdelen het warenhuis in werelden: elke afdeling heeft z’n eigen sfeer, met zithoeken, planten,…”, vertelt Elly Zwinnen, Merchandise-Marketing Director van INNO.

Uitgebreid aanbod keukenaccessoires

Op de eerste verdieping waan je je in de home-afdeling in een woonwarenhuis pur sang. Terwijl INNO Waasland vroeger alleen bed- en tafellinnen verkocht, vind je er nu een uitgebreide keuze aan keukenaccessoires. Hiermee gaat de winkel in op de wensen van de lokale shoppers, die tot nog toe maar een beperkt aanbod vonden in hun regio. Thematische werelden rond koken, tafelen, deco, slapen en huishoudlinnen laten de klant wegdromen.

Samen met INNO Waasland heropenen ook de INNO’s in Leuven en Luik de deuren na een ware metamorfose. In de komende jaren plant het bedrijf een herinrichting van alle INNO Department Stores. In 2022 komen de volgende winkels aan de beurt.