2

Made in blikt terug op een succesvol 2021

LEUVEN - Made in blikt tevreden terug op het voorbije jaar met 5,5 miljoen unieke bezoekers en 26 miljoen pageviews op de website. Het b2b-nieuwsmerk van Mediahuis, dat een jaar geleden een volledig vernieuwd platform lanceerde en Frederik De Swaef als hoofdredacteur verwelkomde, kan zo haar unieke positie in de markt bestendigen.

Het voorbije jaar lanceerde Made in heel wat nieuwe concepten. Zo pakten we uit met twee podcast reeksen (Vroege Vogels en Familiebedrijven) die goed waren voor 20.000 luisteraars. Een succesformule die we in 2022 verderzetten.

Bovendien ging de nieuwe rubriek Stories van start: diepgaande interviews en achtergrondverhalen over ondernemers uit de regio. In CEO Binnenstebuiten interviewden we Edouard Gilain van Babyboom en Dieteo en in Spraakmakend vertelden wasberen Sam Hendrickx en Michiel Vandendriessche het succesverhaal van Raccoons.

Voor ons groot duurzaamheidsdossier Sustainable Stories brachten we 50 pioniers uit de bedrijfswereld live bij elkaar om te brainstormen over verschillende duurzaamheidskwesties. Hun kennis en expertise werd de basis van een geslaagde videoreeks. Daarnaast werden de journalisten regelmatig als vliegende reporters op pad gestuurd om ondernemers te interviewen en bedrijven in beeld te brengen. Zo leerde Alain heel wat bij over de technologische innovaties bij Longin Service.

Lancering 18 sectornieuwsbrieven

Naast ondernemersnieuws uit je favoriete regio kun je nu ook abonneren op een nieuwsbrief over een specifieke sector. De voorbije maand werden de 18 nieuwsbrieven gelanceerd en intussen wekelijks al 65.000 keer uitgestuurd.

Je kan je hier registreren of je vinkt de sectoren aan bij de nieuwsbriefvoorkeuren in je ‘Mijn Made in’-profiel.

Top 5 best gelezen artikels in Vlaams-Brabant en Brussel

Het voorbije jaar werden er bijna 10.000 artikels geschreven op Made in. Dit was de top 8 best gelezen items in Vlaams-Brabant en Brussel:

Aarschots bouwbedrijf maakt omslag, grote bouwgroep stapt via dochter in kapitaal

Hoogste indexstijging in 10 jaar verwacht voor lonen 400.000 bedienden in privésector

Limburgse ondernemer neemt Leuvense parel over

Kledingzaak verhuist naar ruimer pand en krijgt horecahoek

Bedrijf neemt Leuvense “uitkijkpost” over van tv-maker

Broers maken fiscale expertise toegankelijk voor iedereen

Legendarische dancing overgenomen

Gewezen topvrouw Coolblue België neemt fruit-en groentesappenbedrijf over

Het team van Made in kijkt uit naar een schitterend en succesvol 2022. Wij wensen voor jou hetzelfde!