Jules Destrooper Crowdselling – (op foto van L naar R. Niels Vanden Buverie en Lukas Van Orshoven van Crowdselling en Kim Rammant en Ives Depoortere v

Jules Destrooper gaat in zee met Oost-Vlaamse Crowdselling

IEPER - Biscuiterie Jules Destrooper gaat in zee met de Oost-Vlaamse start-up Crowdselling om verkoopacties door verenigingen te organiseren én te optimaliseren. Deze Aalsterse start-up werd twee jaar geleden opgericht door Lukas Van Orshoven en biedt non-profit organisaties de kans om hun crowdfunding te professionaliseren en te optimaliseren door online geldacties op te zetten. 

Scholen en verenigingen kunnen al jaren bij Jules Destrooper terecht voor de aankoop van hun iconische koekjes aan speciale voorwaarden, die ze op hun beurt kunnen doorverkopen aan familie, vrienden en collega’s. Dat levert hen een mooie opbrengst op. De vraag en interesse van verenigingen blijft sterk toenemen. Daarom werkt Jules Destrooper vanaf nu samen met de start-up Crowdselling.

Via Crowdselling kunnen organisaties, gratis en in enkele clicks, een eigen webshop opzetten. Hiermee kunnen ze de bestellingen opvolgen, online betaling accepteren, scoreboards bijhouden van de verkoop, enzovoort. De winst van de verkoop wordt dagelijks op de rekening van de organisatie gestort en na afloop worden de bestellingen bij de organisatie geleverd. Zij staan in voor de verdeling naar hun sympathisanten. Voor Crowdselling is de samenwerking met Jules Destrooper een mooie aanvulling op hun bestaande portefeuille van vaak Belgische producten die gaan van bierboxen, wijn, bloembollen, over snoepjes tot gin en nu dus ook koekjes van Jules Destrooper.

Win-win

“We zijn blij dat we verenigingen een flinke duw in de rug kunnen geven", zegt Ives Depoortere CEO Biscuiterie Jules Destrooper. "Ze hebben er vandaag meer dan ooit nood aan. Met Crowdselling hebben we de perfecte partner gevonden om een antwoord te bieden aan de stijgende vraag.  Organisaties kunnen online meer mensen bereiken en voor ons behoren papieren bestelformulieren voortaan tot het verleden. Een win-win dus.”

Jules Destrooper biedt via Crowdselling vier unieke pakketten aan, gevuld met de meest iconische en populaire koekjes uit hun gamma. Van de natuurboterwafels over de Parijse wafels en het kandijkoekje in chocolade tot het amandelbrood. Scholen of verenigingen die in 2020 meer dan 400 pakketten verkopen maken bovendien kans op een gratis ballonvaart voor 10 personen in de luchtballon van Jules Destrooper.

info: https://www.julesdestrooper.com/verenigingen of https://crowdselling.eu/partners/jules-destrooper