concept-to-screen-_-cannes-43-van-63

Willy Naessens valt in de prijzen in Cannes

concept-to-screen-_-cannes-43-van-63

Op het zevende Cannes Corporate Media & TV awards festival heeft de Willy Naessens Group een prestigieuze award gewonnen. Met hun nieuwste bedrijfsfilm wint Willy Naessens Group in de categorie “Corporate Image Films” een zogenaamde zilveren dolfijn. Een internationale jury van professionals uit de film- en communicatiewereld selecteerde de film uit bijna duizend ingezonden corporate films van over heel de wereld.
Willy Naessens en zijn wel bekende echtgenote Marie-Jeanne namen de award in ontvangst op een gala-avond in Cannes, het Mekka van de Franse film. Ze deden dat samen met Sara en Maarten Helsen van het productiehuis Concept to Screen. Het festival wil de aandacht vestigen op de groeiende audiovisuele communicatie markt en het belang ervan. Overheden en bedrijven communiceren meer en meer via films op onder meer sociale media en via hun eigen kanalen. De ingezonden films zijn dan ook al lang geen banale of weinig zeggende bedrijfsfilms meer. Het zijn films die opvallen tussen de rest omwille van hun creatieve insteek en hoge afwerkingsgraad. De bekroonde prent is een mix van animatie en beeld die op een ludieke, verrassende manier het verhaal van de Willy Naessens Group vertelt. De film kan bekeken worden via you tube en meer bepaald via de link https://www.youtube.com/watch?v=oznc_ps0yt4. (KC)