Made in KC

Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be

KORTRIJK - Made in, dat actief is in 7 Vlaamse regio’s en dagelijks regionale economische berichtgeving brengt, trekt een nieuw kleedje aan en zet meer dan ooit in op 'content' die ondernemers écht interesseert. Het medium groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Made in West-Vlaanderen bestaat sinds 2015. Om deze bezoekers een optimale online nieuwsbeleving te bezorgen, lanceert moederbedrijf Mediahuis nu de overzichtelijke en  nieuwe nieuwssite made-in.be. Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.

Made-in.be verzamelt de berichtgeving uit 7 Vlaamse regio’s nu op één plek. Op die manier kunnen gebruikers nog gemakkelijker nieuws uit meerdere regio’s volgen. De regionale kracht blijft bewaakt dankzij onafhankelijke regiojournalisten en specifieke nieuwsbrieven en social media pagina’s per regio. Diezelfde regiojournalisten lenen hun gezicht trouwens aan de marketingcampagne en worden zo als echte ambassadeurs in de kijker gezet.

Gids doorheen de Vlaamse KMO-wereld

Aan de hand van een eigen profiel kunnen lezers nu regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen alsook nieuwsbriefvoorkeuren aangeven. Zo worden ze continu op de hoogte gehouden van nieuws volledig op maat van hun interesses. Made-in.be wordt als het ware een echte tool die ingezet kan worden om zaken te doen, te prospecteren en vooral om op de hoogte te blijven van het meest actuele bedrijfsnieuws. Informatie en verhalen over starters en falingen krijgen eveneens een prominente plaats op de site, want dit blijken vaak de meest gelezen items.

Grootste b2b-community in Vlaanderen

Ivo Vandekerckhove, hoofdredacteur Made in, verwoordt het zo: “Made in heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven, moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio. Van starters tot gevestigde waarden, vanuit verscheidene sectoren en met een brede waaier aan interesses. Wij begrijpen de lezers én hun leefwereld. Daarom verbeteren we continu onze nieuwsstromen en –kanalen zodat zij op een ongecompliceerde manier nieuws kunnen consumeren, begrijpen en delen.”

Maak een profiel aan, kies volg-items, duid nieuwsbriefvoorkeuren aan via www.made-in.be/profiel en sta iedere ochtend op met Made in als je eerste online afspraak.

Made in is het go-to digitaal nieuwsplatform voor regionale economische berichtgeving en actief in 7 Vlaamse regio’s: Limburg, Kempen, Antwerpen, Mechelen, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen. Gemiddeld bereiken we 785.000 unieke bezoekers per maand en worden er meer dan 2,4 miljoen artikels gelezen. Made in bestaat 10 jaar, heeft een 16-koppig team en is een merk van internationale mediagroep Mediahuis (De Standaard, Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen)